Translate

måndag 24 september 2012

Skulle...

Han ska och han skulle... Känner ni dom?
Det gör jag, allt för väl ;-)

Idag köpte jag juteväv. Hade tänkt fixa till blomman på trappen, eller ja, krukan iaf ;-)
Hade tänkt...
Nu blev det inte riktigt så... Som vanligt ;-)

Blev i alla fall en kvällspromenix, i totalt mörker! Hade det stått ett djur framför mig hade jag gått rakt på det!
Tror väl i och för sig att Mario hade varnat mig innan ;-)
Eftersom jag dragit igång en stegtävling på jobbet så måste jag ju föregå med gott exempel ;-)

Efter att ha ringt och påminnt om receptet... Hämtade jag ut bricanyl till Ciara idag. Hon hostade hela natten till idag... Skruttan...
Men jag måste tacka apoteket här i byn, eller ja "Kronans", för ypperlig service! Ni är toppen!

Nu hoppas vi på några timmars sömn...

Kram och Gnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar