Translate

måndag 20 december 2010

Nedräkning

Ja, här hemma har vi just nu stor nedräkning...
Till Julafton så klart, men också till annandagen... då kommer ÄNTLIGEN Moa & c/o upp till oss!
Det ska bli sååå roligt! Var jätte länge sen vi träffades nu! Börjar få svår abstinens ;-)
Magnus har varit där och skottat snö idag... så dom kommer in ;-)

Idag när jag kom hem stod maten färdig på spisen, vi mötte Magnus i bilen utanför huset så vi han bara prata en snabbsväng. Men SHIT vad god maten var! Det var wokade nudlar med fläskkött och massor med grönsaker! Starkt, precis min smak :-D Helt perfekt!

Skulle gå upp och leka med barnen sen på eftermiddagen, på deras rum... det slutade med att jag storstädade och möblerade om totalt där inne ;-)
Tänk vad mycket roligare det blir att städa när man möblerar om samtidigt! Det kan jag varmt rekommendera :-D

La Cilia i sin "riktiga" säng där inne idag. Där hon egentligen SKA ligga... får se hur det går... resesängen står i alla fall kvar i vår fotända ifall det inte funkar.

Ha en fortsatt bra kväll! För mig blir det en tidig sådan... tänk om jag kunde va i tid på jobbet EN dag det här året, det vore ju inte helt fel ;-)

Ha dé!

//Tite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar