Translate

onsdag 7 oktober 2009

Sköna kväll...

Idag har Casper haft en kompis här från dagis på eftermiddagen. Det är första gången så han var mäkta stolt kan jag lova :-) .
Jag fick AKUT-STÄDA på en timme, men se vad bra det gick... sprang runt och plockade som en idiot, och dammsög... men efter såg det faktiskt helt ok ut, behövde inte skämmas så mycket i alla fall hehe... Och barnen verkade trivas alldeles ypperligt och det var ju huvudsaken.

Klockan 19 hade ALLA barnen slocknat och jag hällde upp en kopp te och bara myste i soffan... Synd att inte Magnus är hemma och kan mysa med mig bara... han jobbar 16.00-01.40, HELT sjuka tider, det betyder att han åker hemifrån 15 på eftermiddagen och kommer hem 02.30 på natten... tur att det bara är var tredje vecka i alla fall...

Nej, nu ska jag mysa vidare i soffan, får se hur länge...

Ha dé!

//Tite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar