Translate

söndag 14 oktober 2012

Snart över

Ja, nu är den snart över...

"Den där dagen"... som för alltid förändrade min familjs liv... och alla kommande dagar.

Man glömmer ALDRIG och det går ALDRIG över, men man kan lära sig att leva med det...
Jag har skrivit om det förut, ni kan läsa om vår älskade, saknade Oscar här och under "Sorg"...

Jag skickar en STOOOR varm kram till alla för fina ord och gester denna dag. Värmande ord både via FB, sms, bloggen och besök.
Tack! Det värmer och betyder mycket!

Åkte såklart om på kyrkogården.
Snön vräkte ner och det blåste isvindar men av nån konstig anldening kände jag mig alldeles varm när jag stod där...
Jag vet att han är med dig. Alltid.
Det är en skön känsla.





För ett tag sen tittade vi på "Moraeus med mera". Ken Ring ställer sig och sjunger, tårarna rinner... den är helt fantastisk!
Hoppas länken funkar... Den är helt underbar...

Nu tar jag kvällen...

"Vi ses på andra sidan"...

Kram på er



4 kommentarer:

  1. Jag glömmer aldrig jag heller,min son gick på samma dagisavdelning som din lillebror.Varje älgjaktsvecka tänker jag på händelsen o er,det känns i hjärtat.Styrkekramar till er! Carina Söderlund

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Ja, han kommer alltid att vara ihågkommen :-)! Kram

      Radera