Translate

torsdag 6 maj 2010

Tröttis AB

Ja, idag är jag en tröttis... Cilia ville inte alls sova inatt... Magnus gick upp flera gånger till henne för hon vaknade. Sen när hon äntligen somnade så vaknade Ciara och ropade allt vad hon kunde "PAAPPPPPAAAA!!!!" Hm... gissa vem mer som vaknade igen.... då gick jag in... halv tre i natt fick jag gå och lägga mig, och sen upp kvart i sex så jag hinner cykla ner på jobbet... så; ja... tröttis AB, det är jag idag...

Har inte gjort så mycket idag känns det som... när jag kom hem hade Casper, Magnus och Ciara fyrhjuling-race på gården, Cilia satt i vagnen och tittade nöjt på. Mat, bus och sen Bolibompa och läggdags.
Magnus la barnen idag (vi försöker köra varannan dag), jag bäddade rent i sängen och gick en promenad med mormor och Mario. Nu blir det en dusch och sen sängen... så jag pallar en natt till ifall skruttan inte vill sova... kanske hinner sova nån timme iaf om jag lägger mig nu....

Cykel i morgon igen ;-) ...
Försöker intala mig själv att "Jag ÄR duktig", Jag ÄR bra" "Det här kommer att gå vägen"... :-D

Ha dé!

//Tite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar