Translate

söndag 26 september 2010

Slut i rutan

Ja, nu är det slut på ännu en dag och i morgon kommer resten av familjen hem!!! Skulle haft Blingo-visning i morgon, men flyttar på den då jag inte fått ihop tillräckligt med folk. Återkommer med en ny tid när jag vet.

Idag har jag inte gjort nåt "vettigt"... eller varför säger man så??? Egentligen har ju bara gjort det mest vettiga av allt, umgåtts med Cilia!!! Alltså har jag gjort en massa vettigt :-D!

Vi tog den där promenaden i spöregnet på förmiddagen, men ingen av dem jag skulle hälsa på var hemma, och så glömde jag nyckeln till stugan... men men... det var skönt att få lite frisk luft i alla fall ;-). Invigde min nya jacka och den var definitivt värd 98:- kan jag meddela.
Sovit middag, ätit och kvällsfikat hos mormor och morfar har vi oxå gjort. En mycket bra dag!

"Häxan surtant" har inte tagit över min kropp en enda gång den här helgen. Det måste vara så att hon kommer när jag känner att jag inte räcker till. Men hur ska jag då göra för att få bort den känslan?
Ja, det har jag inget svar på... Sänka mina egna krav på mig själv vore väl en bra start kanske...

Nu har jag haft lite mini-hemma-spa och tänt lite ljus, från PartyLite naturligtvis ;-)

Tycker att jag hör kudden ropa på mig där uppe, så jag säger nog...

... Gnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar