Translate

onsdag 22 september 2010

En goding...

Ja shit vad konstigt det var att bara lägga EN goding ikväll! Dom andra är ju som sagt på väg ner till Stockholm på 40-års kalas, eller "åka Karusell" som Ciara har berättat på sitt dagis att hon skulle göra ;-)

Vi tog en eftermiddagspromenad i det härliga höstvädret, jag, Cilia, Emma, mormor och Mario. Det första Mario gjorde när jag släppte honom var... att rulla sig i en gödselhög naturligtvis!!!! GRRRR!!!!! Sen blev det inget mer springa lös för den vovven...

Nu sitter jag med en skål ostkrokar och tittar på IDOL... I like!!!
Undra hur många gånger jag kommer fundera på vad det är jag har glömt i morgon bitti när jag bara ska lämna EN goding på dagis!
Det är konstigt vad man saknar dom när dom är borta... vilddjuren ;-) Och älsklingen oxå  naturligtvis ;-)

Ha en bra kväll!

Själv ska jag invänta ett samtal från Tynningö och sen blir det sängen!

//Tite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar