Translate

söndag 13 februari 2011

Härlig helg

Det var ett tag sen jag kunde säga att jag tyckte att vi haft en härlig helg!
Men skam den som ger sig ;-)
Vet inte om det beror på mitt nya "komet-tänk" eller vad det är, men det har säkert med det att göra i alla fall :-)

Igår hade jag inte ens igång datorn (på HELA DAGEN!!!) han liksom inte med det riktigt...
På förmiddagen kom morfar in och hälsade på, drack lite kaffe och byggde pussel med barnen.
Sen åkte vi ner till farmor, jag lämnade barnen där och åkte och handlade, HELT SJÄLV! Så himla skönt!
Present till kalaset på badet jag och Casper skulle på på eftermiddagen, och presenter till den lilla stora mannen som fyller 6 år i morgon ;-)
Farmor bjöd på mat och sen åkte jag och Casper på kalas.
Alltså han var SÅÅÅ himla duktig! Är chockad, igen, måste jag erkänna! Han lyssnade och sprang inte ens i simhallen!
Vi är väldigt sällan på badet, har inte riktigt vågat mig på att åka dit själv med tre små vildingar... men efter lördagen så vet jag att vi måste dit igen!!!
Här kommer lite bilder




Många glada barn var det :-)

Efter kalaset åkte vi till farmor igen, vi kom hem efter Magnus till och med ;-)
Satte oss allihopa i soffan och tittade på Melodifestivalen och det slutade med att alla tre godingar somnade i mitt knä, SÅ mysigt!
Precis innan det var slut så gick naturligtvis en propp så jag han inte se vem den andra som gick vidare var, men det fick jag reda på sen ;-)

Idag har vi mest myst i kylan, när vi kom ner i morse visade termometern på

Kallt ute och kallt inne... BRRRRR....
Tur vi har morfars vedbod inom räckhåll... tog en promenix med skottkärran och fyllde den, sen gjorde vi brasa i öppna spisen, bäddade ner oss i soffan under en massa filtar och tittade på "Blisten Maschin" som Ciara säger ;-)
Sen blev det fika hos mormor och morfar på eftermiddagen med nybakade bullar, mums!!!

Nu är det slut på den här myshelgen, jag sitter i soffan framför ännu en brasa och ska snart bädda ner mig.
I morgon ska vi ju upp och gratta världens bästa kille som fyller 6 år!

Gnatt!

//Tite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar