Translate

torsdag 18 augusti 2011

Roligt med REA

För ett tag sen fick jag ett mail om "sista chansen REA" på blingo...

Jag kunde ju inte hålla mig utan klickade hem lite smått och gott ;-)

I dag kom det :-D
Direkt i postlådan!
Perfekt!
Några smakprov...

Ciara var överlycklig över sina nya knästrumpor, kjol och t-shirt :-) Hon tog till och med av sig det när hon åt så att hon skulle kunna använda det i morgon på dagis ;-)
Det var väldigt "urplockat" men i hennes storlek fanns det en del :-)


Casper i sin nya fina t-shirt

Cilia fick jag ingen bild på ;-) Hon satt mest i soffan och myste hela eftermiddagen/kvällen ;-)
Men i morgon ska nog hon med få  ha lite nya kläder på sig :-)

Till och med jag fick två saker ;-)
En grå tunika/klänning och en grå kofta :-D

Nej, nu ska jag ladda över lite bilder från datorn till en extern hårddisk... datorn beter sig lite mysko, så jag e rädd den ska krascha...

Ha en bra kväll!

//Tite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar