Translate

lördag 1 oktober 2011

Periodare

Jag är en riktig periodare!
Nu handlar det inte om alkohol eller nåt sånt, utan typ allt annat!

Ena stunden är det stickning som gäller, nästa att sy, sen har vi kallmålad keramik (oj, det var ett bra tag sen... har fortfarande halvklara saker liggandes...), böcker, tv-spel, mat, fixa... ja... egentligen vad som helst!
Det kan hålla i ganska länge, oftast några månader i alla fall, ibland längre ibland kortare.
Ganska sjukt egentligen...
Sen har man ju vissa saker som man "alltid har"... "PL" (så klart), mina Tarotkort/ pendeln ;-)

Fastän egentligen vill man så mycket, men orkar inte... tiden räcker liksom inte till!
Jag skulle SÅ gärna vilja fixa och greja här hemma, men för det första vet jag inte vart jag ska göra av alla saker och för det andra hinner jag inte! Och allt jag grejjar med eller plockar är ihoprotat nästa dag i alla fall.
Känns som ett hopplöst fall...

Är nog bara att inse att det är ingen idé att hålla på just nu...

Gnatt!

//Tite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar