Translate

tisdag 13 september 2011

Pratkvarn

Har lagt barnen... eller ja... Ciara vägrade som vanligt sova... "Men MAMMA! Jag vill inte sova jag vill PRATA!!!" Mmmm... jag tackar jag!

Nu sover dom i alla fall... till slut... får väl se hur länge...

Har haft en Skype-date med Lillstrumpa idag :-D Var alldeles för länge sen :-D Är så glad för hennes skull! Att det går bra för henne!

Själv har jag varit på inköpskurs. Faktiskt riktigt intressant, man får sig en tankeställare i alla fall :-)

Fick mycket välkommet besök av Helene och barnen idag :-D!
Alltid lika roligt :-D!!! Lek och bus :-D

Nej, idag SKA jag lägga mig tidigt!
Fattar inte att det ska va så svårt att komma i säng på kvällarna!!!
Men det är bara för att det är så skönt att få va ifred en stund! Inte höra "Mamma! Mamma! Mamma!"
Det ekar i mina öron!

Ha dé!

//Tite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar