Translate

fredag 11 juli 2014

Heldag

Idag blev det en heldag på stranden. Eller ja då gott som en heldag ;-)

Malin hade stekt pannkakor och jag hade bakat pizzabullar, perfekt mat för strandhäng!
Och så fikabröd som våra kära mammor hade bakat och melon så klart!

Helt underbart! Båda jag och Malin badade fler gånger, och det är inte illa för två enorma badkrukor!

På kvällen hade vi sista passet med Fitcampgruppen!
Scanning och fystest... I värmen!!!

Men det gick riktigt bra!
Hade minskat både i vikt och fett% och ökat i muskelmassa och vatten så det var jag supernöjd med!

Fystestet gick oxå bra!
Fick samma resultat på "idioten" som förra gången (mitt mål var att inte få sämre resultat). Armhävningar klarade jag 20 st nu jämfört med 12 förra gången och benböj klarade jag 88 jämfört med 52 förra så det är jag oxå supernöjd med!

Riktigt häftigt att man kan få sån skillnad i resultat på bara 4 veckor!

Nu är det läggdags. I morgon har jag utförsäljning av PartyLite-produkter på Dammgatan 22 kl 11-18!
Hjärtligt välkomna :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar