Translate

torsdag 4 december 2014

Öppet hus!

Ikväll var det öppet hus på barnens skola!

Jag tycker det är jätte roligt att vi får komma och se hur dom har det och vad dom gör. 

Jag och Magnus turades om, jag började hos Ciara. Dom hade NTA, väga och jämföra. Även att träna på att samarbeta. Jätte duktiga var dom! Förutse och sen kolla om det stämde eller om man trodde helt fel. 

Hos Casper fick vi kolla vilka instrument vi kände igen, vi gick fylla i en 1 X 2 rad och sen fick barnen rätta :-D Jätte skoj (Jag hade alla rätt ;-) ). 

Casper visade några saker han ritat...

Men alltså det är fuskigt!!! Jag vill oxå kunna rita så där! Den sidan har han garanterat ärvt av sin far :-D

Vi har även grattat Mario idag, 8 år fyller han! Helt sjukt!!!

I morgon ska mamma och Maja bjuda oss på afternoon tea! Det ska bli spännande!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar