Translate

lördag 16 oktober 2010

Invigning

Vill börja med att tacka för alla värmande ord under gårdagen.
Den 14/10 kommer alltid att vara den värsta dagen på hela året. Jag kommer ihåg EXAKT vad jag gjorde den dagen, fastän det är 13 år sen... så TACK! Det betyder mer än ni tror!



Änglarna står alltid där, hjärtat la vi dit nu. Ser ni fina Lejonkungen på stenen, han kunde hela filmen utantill!!!

I kväll har vi haft invigning av barnens alldeles egna film-hörna! Uppe i hallen, lite småfix kvar bara...

Jag blev jätte nervös här om dagen när Magnus sa att han höll på att röjja uppe!!! Jag har ju så fruktansvärt svårt att kasta saker, och det var väl därför han passade på när jag inte var hemma ;-) (jag brukar gå igenom säckarna/påsarna han slängt innan dom försvinner ;-) men inte den här gången... känns lite så där... kliar i fingrarna) Men resultatet blev ju jätte bra så...

Filmen vi såg var

Den var jätte bra! Med så är vi ju (eller hrm... jag i alla fall) ett stort Tingeling fan ;-)

Hittade en gammal bild på Ciara, hon e ju bara FÖR söt... hon ska ALLTID ha plåster, överallt!!! Här har hon satt på sig plåstertejp, alldeles själv...

SÖTNÖT!!!

I morgon drar Lillstrumpa vidare. Strömstad är det som ska få nöjet att träffa henne, och jobbsök i Norge blir det. Önskar henne så klart lycka till, MEN DET BLIR JU SÅ TOMT här hemma utan henne!!! Saknar henne redan!!!

När vi avklarat frukosten bär det av till Borlänge för vår del! Jag ska ha PartyLite visning och barnen ska få röjja lite :-D Det ska bli superskoj!!! Vi sover kvar till på söndag. Skönt att man bror granne med mor och far, så dom kan se efter djuren :-)

Mario kommer få besök av eventuella valpspekulanter som ville träffa hanen. Lars kommer va med så det ska nog gå bra.

Önskar en fortsatt bra kväll!

Ha dé!

//Tite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar