Translate

fredag 22 oktober 2010

Fredagsmys...

...för mig själv. Eller ja, barnen har redan myst klart och sover. Magnus har åkt till Victor, dom skulle kasta pil.
Jag, jag tittar på IDOL :-)

I morgon ska Magnus till Lillis med några kompisar och titta på hockey, så det blir "lördagsmys" för mig själv med... Men jag har förvarnat om att jag vill ha sovmorgon i alla fall EN dag den här helgen. Han har ju faktiskt fått sova till 12 varje dag den här veckan ;-) Ja, det är befogat när han jobbar så han kommer hem 3 på natten...
Men bara så han vet ;-) Baksmälla är INGEN ursäkt ;-)

Nej, nu ska jag vräka i mig lite mera chips och dipp...

Förresten så vet jag inte om det är ögoninflammation Ciara har, inget grejs i ögonen idag... mysko... får väl se hur det ser ut i morgon...

Ha dé!

//Tite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar