Translate

måndag 21 mars 2011

Felberäknat ;-)

Ja, det tog inte till sommaren, det tog en timme ungefär, av envetet skottande och fantastisk hjälp av Casper och Ciara :-D
Dom var så duktiga som hjälpte mamma att skotta och skotta!
Nu är det bara sista lagret is kvar, men det mesta har redan tinat bort :-)
Nu väntar vi bara in nästa soliga dag, då ska det fikas och mysas på altanen ;-)

Idag har jag agerat brevbärare...
Jag är dock inte säker på att jag hittade alla postlådor... vet att jag missade några, som jag får ta i morgon.

I morgon ska jag följa Casper till tandläkaren. han hade början till ett hål sist vi var dit, i november eller december, sen har tiden skjutits fram flera gånger, men i morgon är det dags.
Nu är det så att hans ena framtand inte vill lossna riktigt och den nya har börjat komma fram typ 1 cm bakom, i gommen. Får se om dom kanske väljer att dra ut den direkt, innan det blir ännu värre. Det är hans "svarta" framtand som inte vill, den vi trodde skulle lossna först av alla ;-)

Nu tittar jag på "Världens bästa Hotell" tror jag det heter!
Dom är så härliga! Precis vad jag behövde se just nu!

När det är slut blir det sängen, som Lillstrumpa skrev... VILA... är nog en av dom bästa medicinerna, tyvärr blir det allt för lite av den varan...

Ha en fortsatt bra kväll!

//Tite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar