Translate

torsdag 10 mars 2011

"Och hela tiden kom det bara mer och mer och mer..."

Det finns liksom inget slut på snöandet!
Klass1 varning utfärdat över hela Dalarna, kul... ska bli spännande att se om jag tar mig ut från gården i morgon bitti...

Ikväll tänker jag lite extra på min kära kollega... Jag tror ni tagit rätt beslut, men det vet du redan...

Här hemma såg det ut så här ikväll...
Cilia har läromästare kan man lugnt säga...

Så fina så... toastolen har oxå fått sig en makeover ;-)

"Slutresultatet"
Lägg oxå märke till den ut-och-invända tröjan som sitter på sniskan runt midjan ;-)

Behöver jag säga att vi gick in till mormor och morfar och lånade badkaret... Mormor tyckte hon såg ut som en inföding ;-) (Och nej... vi har fortfarande inget vatten, två veckor utan nu va...!? Men jag har fått en del tips, så i morgon ska det ringas ett telefonsamtal... får se hur det slutar...)
Jo, jag fick gnida ganska bra kan jag lova... dom hade ju lyckats få tag på typ "Extra vattenfast" mascara... naturligtvis...

Blir kattlucka på toadörren snart, så vi kan stänga den (låsa den kanske vore ännu bättre).

I morgon blir det möte hela förmiddagen, Värdskap :-)
Tänk om alla kunde tänka "Värdskap" vad enkelt det vore ;-)

Ha en riktigt bra kväll!

//Tite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar