Translate

fredag 29 april 2011

Sover ovetande...

Casper sover ovetande... och han lär inte få reda på nåt fören EFTER dagis, annars kommer han aldrig gå med på att åka dit...
Varför?
Jo, för att i uthuset står...

Tror ni någon blir glad i morgon??? :-D
Morfar har i alla fall haft roligt ikväll med att sätta ihop den ;-)
Fortsättning följer....

Kom på att jag inte lagt in några mer bilder från påsken än när barnen gick påskkärring.
Här kommer i alla fall några till ;-)


Ciara motionerar pappa ;-)




Ciara visar sina fina påskägg


Cilia och Casper myser på busar på studsmattan :-)


En full veranda hos Malin & c/o, Många var vi ;-)

Så, det var några fler bilder ;-)

Jag har tagit reda på REN tvätt... En full IKEA kasse och två fulla tvättkorgar... hm... när ska jag lära mig? Förmodligen aldrig ;-)
Nu sitter jag i soffan med Cilia halvliggandes i mitt knä "Ja e?" frågar hon när hon ser varje kort, klart hon skulle varit med på alla kort ;-)

Vi tittar på siamesiska tvillingar på tv´n!
Helt otroligt! Vet inte riktigt vad jag ska tycka... fascinerande är det i alla fall!

Nej kära ni, ni ska jag och Cilia bädda ner oss så vi orkar med morgondagen :-)

Gnatt!

//Tite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar