Translate

tisdag 3 april 2012

Han hade bestämt sig

Har frågat Casper i omgångar om jag kunde få klippa honom.
Han svettas så SJUKT mycket!!! Och det blir ju inte bättre av att ha en massa megatjockt hår som håller värmen ännu mera!
Han har blånekat! Här skulle minsann inget hår klippas!


Casper med sina lockar

Igår visade jag honom ett kort som jag hade i mobilen när han hade kortare hår, och då helt plötsligt ville han klippa sig, direkt! Bara det att klockan var på tok för mycket och barnen alldeles för trötta!
Men jag lovade att IDAG skulle vi klippa!

Han hade gått och berättat för alla idag, att nu skulle han minsann klippa sig!

Efter varmamackor och efterrätt, som vi även bjöd in mormor och morfar på, bestående av cheesecake (som jag gått och längtat efter i flera dagar) var det äntligen dax!


Lockarna fick falla... det här är ungefär en tredjedel. Ciara var så hjälpsam och sopade och hade sig hela tiden ;-)

Nu har han betydligt kortare hår ;-)

Det var en nöjd kille som gick och la sig ;-)
Han ville inte ta av sig tröjan, för då förstörde han ju frillan ;-) Men vi fixar en ny frilla i morgon, jag lovar :-)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar