Translate

tisdag 3 april 2012

Mystiskt hur hjärnan funkar

Blir lite arg, eller arg är fel ord... irriterad kanske är bättre, på mig själv, eller egentligen på min hjärna.
Tänk hur man funkar egentligen, eller inte funkar...

Jag köper fortfarande kläder som är 1-2 storlekar för stora.
Jag kan inte förstå, får inte in det.

För när jag tittat mig i spegeln så ser jag bara "mig", inte hur jag ser ut.

Köpte faktiskt ett par jeans för några månader sen, i två storlekar mindre än "då" och det kändes HELT fel! HUR skulle jag få på mig dom? Nu bor jag i dom!

Hur lång tid tar det för hjärnan att anpassa sig?
Kommer den nånsin göra det?
Hur kan jag göra för att få min hjärna att förstå?

Bilden som fick mig att vilja förändra



Har i alla fall kommit en bit på väg


Det är bara att kämpa vidare!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar