Translate

torsdag 3 oktober 2013

Norrsken och annat ljus

Igår fyllde min underbara pappa år!
Faktiskt världens bästa pappa och morfar!

Naturligtvis grattade vi honom med paket och så åt vi marängswish (eller hur det stavas ;-) ) med mammas egengjorda chokladsås!!! Sååå sjukt gott!!!

Ikväll har vi njutit av norrsken!
Alltså det är ju helt overkligt fantastiskt!
Blir lika tagen varje gång!
Det håller fortfarande på men jag kan ju inte stå där hela natten! Eller kan och kan... Men det vore ju bra om jag kom till jobbet och barnen på fritids/dagis i morgon oxå ;-)

När jag slutade jobbet åkte jag förbi på "Lövgrens".
Hade sett att dom fått in lite roliga teer. Myspys hette ett :-) Köpte hem men har inte provat än...
Nåt annat som bara skrek "TA MED MIG HEM" när jag klev innanför dörren var denna!

Den var sååå himla fiiin!!!
Såg direkt vart jag skulle ha den och vad jag skulle ha i den! Ett PartyLite-led :-)

Visst var den fin :-) Jag älskar den!
Till jul ska lite mossa och en tomte få flytta in där oxå :-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar