Translate

måndag 6 oktober 2014

Typiskt!!!

Vaknar med ett ryck! Skit oxå! Seeeena!

15 minuter från det att vi flög upp sitter vi allihop i bilen. Det måste vara rekord!

Jag kommer på mig själv med att känna efter om jag faktiskt hann sätta på mig en tröja?! Liiiite pinsamt om jag tar av mig jackan på jobbet och bara har bh under!!! 
Strumpor, har jag strumpor på mig? Jo då, både byxor, tröja och strumpor. 
Men en omöjlighet är det inte!

Jag sitter och funderar på när det var vi hade tid på BVC egentligen. Cilia skulle dit på koll den här veckan, tror det var onsdag. 
Hinner vara på jobbet en stund, sen ringer telefonen "Maria BVC" står det i displayen!
"Hej! Åh vad bra att du svarade! Den där tiden ni har idag kl 15... " Ja just det ja! Den tiden!!!!! "Är det okej om vi flyttar den till kl 14 idag istället?" Ja oooo ja! Inga problem!!! Puh!!!
Snacka om tankeöverföring!

Så kl 14 följde Ciara och jag Casper till tandläkaren och Magnus följde Cilia på läkarbesök på BVC. 

Jo då dom gick igenom besiktningen båda två. 

Förutom det så har Ciara lyckats få blånagel när hon spelade "Spinn" idag.  

Lärde barnen måla troll idag ;-) Fler som gjorde sånna?

Ja, jag tror att det räcker med äventyr för en dag.

Kudden! Here I come!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar