Translate

måndag 26 januari 2015

Hoppas på sömn

Efter en dag i soffan med Curry och Cilia, hoppas jag verkligen att jag får sova inatt. 

Det är min mage som spökat igen. Hela natten har jag varit uppe eller legat vaken och vridit och vänt på mig! Så sjukt ont!!!
Kallsvettig och illamående. Det är precis som det varit förut, bara det att den här gången fick det inte över! Alls!

Satt med telefonen i handen och väntade på att klockan skulle bli 7 så att vårdcentralen öppnade. 8.15 ringde dom tillbaka och 8.40 fick jag komma. Träffade en läkare som klämde och lånde och frågade. Dom kan inte utesluta gallsten men vill först utesluta allt annat. Det är en stor process att utreda- gallsten, så jag förstår att dom vill göra så. 

Fick utskrivet medicin mot magsår som jag ska ta om jag känner att det är på gång och se om det blir bättre. 

Håller tummarna nu att det inte är nåt mer :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar