Translate

tisdag 20 januari 2015

Räddare

I går kväll flög den på mig bara!
Nackspärr!!!
Det var evigheter sen jag hade det!

Vet inte vad det kommer ifrån! Åkte skoter med barnen i helgen och satt och tittade bakåt på dom en hel del, skulle kunna vara en bidragande orsak. 

I alla fall så fick jag ett tips på jobbet
Linnex!

Ja det blev nog min räddning idag!
Man stryker på ett tunt (ja OBS ett tunt) lager! Alltså inte gnugga in fram och tillbaka utan bara en strykning, ett lager. Om det blir för varmt, för mycket, skölj absolut inte med vatten! Då blir det ännu värre (har inte provat det själv, bara blivit varnad), torka bort så mycket du kan med an handduk eller trasa, inget vatten alltså!

Det funkar verkligen. Blir otroligt varmt och skönt!

Snart dags att bädda ner mig med vetekudden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar