Translate

tisdag 17 februari 2015

Det rullar på

Dagarna går, veckorna går, det blir ljusare och ljusare både på morgonen och på kvällen. Helt fantastiskt!!!

Vi går mot ljusare tider. 

Jag ser verkligen fram emot våren!
Jag som är en höstmänniska!

Det kommer bli bra det här!

Idag har barnen haft skiddag vid sportfältet. En blåsig och snöig dag som jag tyvärr inte kunde vara med på, men jag tackar mormor och farmor som följde med och hjälpte till!!! Tack tack tack!!!

Magnus har varit på hemligt uppdrag idag ;-)

I morgon ska jag upp tidigt så nu måste jag bädda ner mig!

Mitt kort för idag
Det stämmer väldigt bra då jag först tagit fel på dag, lyckats dubbelboka mig i morgon och krånglat med en bilbokning. Men allt löstes innan dagen var slut så nu är jag på banan igen ;-)
Man lär av sina misstag!

Tack för den här dagen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar