Translate

måndag 2 mars 2015

Förlåt

Oj vad jag har varit dålig på att skriva här!!!

Dagarna rullar på och vi har hunnit med en hel del. 

Förra veckan var jag i Stockholm på utbildning. Åkte måndag kväll och kom hem torsdag kväll. 
En jätte härlig vecka med en mycket givande kurs och mys med Lillstrumpa på kvällarna :-D Helt perfekt!!!
Utsikten från frukostmatsalen
Man riktigt bara väntar på att Karlson på taket ska komma flygande!

Idag har jag gjord min första dag på mitt numera "riktiga jobb" :-D Jag är nu officiellt Nämndssekreterare på "riktigt"!
Det känns jätte bra! Jag är glad att jag klev utanför den berömda "comfort zone:en" och vågade prova göra något annat. Det kommer bli så bra det här!!!

Barnen har sportlov och Cilia har feber. Casper sover hos farmor inatt och i morgon är det Ciaras tur :-)
Ciara har förresten klippt lugg! Det blev jätte bra! 

Casper har oxå blivit snaggad


Lite förberedande pynt har vi hunnit med


Nu ska jag bära med mig elementet upp och bädda ner oss. 

Tack för ännu en dag!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar