Translate

torsdag 26 mars 2015

Resan har börjat

För fösta gången i mitt liv har jag ett mål som gäller mig. Bara mig!

Igår kväll blev jag initierad. Jag har börjat min Reiki 2 utbildning!
Jag fick verkligen användning av min egna hörna. 

Mitt mål är att bli Reiki Master. 

Reiki är en sorts Healing. Jag gick Reiki 1 för snart 2 år sedan och har känt att jag har velat mer!
Tyvärr så har jag hela tiden prioriterat om, varför man nu prioriterar bort att må bra?! Det är ju urlöjligt!

I alla fall. I förrgår bestämde jag mig och anmälde mig, fick manualerna och bokade in tiden för initiering (det är alltså när jag öppnas upp för energierna och får Reiki 2 symbolerna). Så igår kväll efter initieringen aktiverade jag alla symboler så nu är jag på "G" och det känns fantastiskt bra!!!

Oskrivna blad...

Tänk vad mycket man inte vet. 
Nu börjar min Reiki 2 resa mot att bli Master :-) Det känns fantastiskt bra!







1 kommentar: