Translate

torsdag 5 september 2013

Frissan

Idag hade jag ett MYCKET efterlängtat besök hos min frisör inbokat.

Hon är helt enkelt bäst! Tack Mona!!!


Kort och mörkt blev det igen ;-) röd-brun, typ mörk mahogny!

Kvällen spenderades på föräldramöte. Jag gick till Ciaras klass och Magnus till Caspers!
Vilken underbar skola med underbara fröknar (ja, jag tillhör dom som säger fröken fortfarande) vi har!
Tack för att ni tar så väl hand om våra barn!!!

Jag insåg oxå att jag för andra gången glömt att skicka med Ciara matsäck till utflykt...
Och när vi klev ur bilen i morse tittade jag på Ciara... "Men! Du har ju inga byxor på dig!?!?!" Hon svarade bara "... Nej..."
Tur det finns kompisar som har att låna ut ;-)

Efter tre kvällar borta LÄNGTAR jag verkligen efter att få krypa ner i soffan med trollungarna och mysa ner oss till en film!
Det får bli i morgon :-)


1 kommentar:

  1. Såå fin du blev i håret!!
    Hoppas ni får en härlig myskväll ikväll <3
    Kraamis

    SvaraRadera