Translate

söndag 15 september 2013

Myslördag med överraskning

Oj oj säger jag bara!

I dag har jag inte varit så kaxig kan jag lova!!!

Det var nog fram emot fyra på eftermiddagen som jag började känna mig som en människa igen!
Men vilken helt underbart rolig kväll vi hade! Helt sjukt!

Överraskningen ja...
Mellan andra och tredje perioden i hockeyn kom dom gående...
Magnus kompisar och jag hade planerat en överraskningsfest :-D
Med sig hade dom...
Magnus!

Iklädd sina gamla hemmapimpade jeans och gamla kläder och skor :-D


Det blev en lyckad, supermysig kväll med en massa skratt, mumsiga cupcakes och fina presenter!


Magnus har gjort en grillplats där vi förut hade sandlådan.

Vi har suttit vid brasan hela kvällen, till och med Casper höll ut till nu!



Tack för en toppenkväll!!!



1 kommentar:

  1. Vad häftigt & mysigt!!! Å stort Grattis till mannen!!!
    Underbara bilder <3
    Kraaamis

    SvaraRadera