Translate

måndag 23 september 2013

Alltså hur trött kan man va???

Helgen tog nog hårdare än vad jag trodde...

Kurs idag= sitta och lyssna... Stilla och tyst... Jösses säger jag!
Eller så var det en riktig energitjuv i lokalen!

Kvällen har spenderats på Cilias dagis, föräldramöte!
Åh vad jag är glad att just våra barn går där dom går!!!
Ja för både skolan och dagis är helt underbara!

Nu är det läggdags.
I morgon bitti åker jag och Magnus till Mora för att fixa pass. För det är faktiskt inte alls så speciellt lång tid kvar nu!!!!

När vi kommer hem ska jag jobba några timmar sen hem och krama alla sen bär det av till stora staden för konferens. Kommer hem torsdag kväll!
Det var den veckan liksom!!!

1 kommentar:

  1. men åååå har du varit här??!! Att jag såg detta nu då.. Hoppas du har haft fina dagar i storstan iaf =)
    Kraamis

    SvaraRadera