Translate

måndag 4 november 2013

Beröm

Igår hade vi en typisk söndag!
Filmer och mys i soffan, brasa i spisen, det eviga plockandet och så blev vi bjudna på middag hos svärmor :-D

Idag fortsatte plockandet och köksbänken träder så sakteliga fram!

Fixade med kottarna som jag spraymålat vita

I fredags ringde tandläkaren och frågade om jag ville komma dit idag.
Skulle kallas och dom hade fått ett återbud så det var väl lika bra tänkte jag.
Jag är USEL på att använda tandtråd och använder inte munskölj eller fluor eller nåt sånt.
Hon tog två röntgenbilder och det fanns inte ett enda litet hål!
Inga början till hål och ingen karies :-D
Hon till och med berömde mig för att jag borstat så bra :-D

Jag tackar och bockar och suger åt mig!
Jag menar beröm hör inte till vardagen i någon form så TACK :-D
Tänk att man kan bli glad av att gå till tandläkaren ;-) Det är jag och Cilia liksom ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar