Translate

söndag 10 november 2013

Farsdag

Ingen har väl kunnat missa att det är farsdag idag!

Vi har firat världens bästa (ja, trodde ni att ni hade världens bästa pappor att ha att göra med så trodde ni fel ;-) ) pappor!!!

Min naturligtvis!!! Som alltid ställer upp! I vått och torrt! Som genom att vara den han är gör mitt liv så mycket enklare! "Ja ha! E du Sunes kölla!?" ;-) Tack pappa för att du alltid finns där!

Och så, så klart, min älskling! Du ÄR världens bästa, underbaraste pappa!
Vilken tur våra barn har!
Jag vet att du tycker det är jätte jobbigt att du inte kan göra allt du vill, men du gör det du kan och mer där till! Tack för att du är du! 

Och tack mamma för att du bjöd på middag och fika idag! Helt fantastiskt gott!!!

Jag älskar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar