Translate

onsdag 19 februari 2014

Tacksam

Med en sprakande brasa framför mig, en spinnande katt i knät och en härlig filt konstaterade jag ikväll att jäklar vad bra vi har det!

Ja jag får räkna bort Magnus knä i det där braiga då, men annars.
Det är oxå ganska sjukt. Att han är för ung för att operera, det är bättre att gå och ha ont och inte kunna jobba i ett halvt liv! Förstår verkligen inte tänket.
Vi väntar fortfarande på att höra från Falun... Det ser ut som att vi får vänta...

Igår kväll var jag på kursen i meditation och personlig utveckling och jag är sååå tacksam att jag fått möjlighet att gå den!!!
Det är så häftigt! Det händer så mycket!
Ja riktigt coolt är det! Längtar jätte mycket till nästa träff!!!

Hejat på barnen (Casper och Ciara) som körde "Lilla Vasaloppet", den enda soliga dagen på evigheter!!!, har vi oxå gjort.

Så himla duktiga!!!
Casper åkte 3,7 km och Ciara 2,3 km!

På fredag är det minimonstrets tur... Hittade den här bilden och jag kan inte annat än älska den!
Vid minsta lilla känsla till dåligt humör- Titta på bilden och du är botad ;-)

I morgon ska vi till läkare med Ciaras rygg. Det är säkert inget, men lika bra att kolla upp.
Hon har jätte ont i ländryggen. Ofta om hon varit stilla en stund. Kan inte böja sig ner och plocka upp saker, svårt att sätta på sig skorna... Ja vi får se vad dom säger :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar