Translate

tisdag 11 februari 2014

Känns riktigt bra!

Jag är så glad över mina nya arbetsuppgifter!
Det känns otroligt bra!
Jätte roligt och en utmaning för mig!
Ärligt talat så är det ganska skönt att slippa vara trevlig HELA tiden ;-) Jag och mina papper liksom! Dom kan jag säga vad jag vill till ;-)

Har varit med Ciara till tandläkaren idag. En till tand blev gjord (hon ska få plast i kindtänderna) 2 av 4 gjorda nu... Ny tid i mars.
Så här såg det föresten ut i helgen
Här har hon precis vaknat och undrar nog vart hon är ;-)
Tänk så härligt att kunna somna vart som helst!

Fler som sover lite här och där
Alla har vi våra favoritplatser ;-)

Fick detta av Cilia, det fyller verkligen sin plats i hjärtat kan jag lova!

Nej, nu ska jag se om jag hittar min plats, på kudden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar