Translate

söndag 9 februari 2014

Dyk och kallsupar

Eftermiddagen spenderades på badhuset, en klasskompis till Ciara hade kalas där och syskonen fick vara med om dom ville :-)

Åkte dit med alla tre. Brukar inte vilja göra det men Casper har blivit jätte duktig på att simma, och jag litar på att han inte gör något han inte klarar av, så jag kände att jag vågade.
Har fruktansvärd respekt för vatten men dom var så himla duktiga.
Casper var noga med att vinka till mig då och då så att jag skulle se vart han var.
Tjejerna var i lilla bassängen och dök :-)
Ja, både Ciara och Cilia dök faktiskt!
Ciara hoppade från kanten till och med!

En jätte mysig dag som avslutades i soffan till Melodifestivalen :-)

Magnus har varit i Lima och fotat. Helt förstörd när han kom hem, får se hur många dagar det tar innan han är människa igen. Tänk om dom (läkarna) bara kunde göra något istället för att vänta! Nu väntar vi på tid i Falun. Remissen har kommit fram, men sen då?

Tack och Gnatt från oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar