Translate

fredag 7 februari 2014

Tänk att nåt så lite kan göra så mycket

Idag hittade jag världens sötaste pasta på Lidl!
Hjärtan!!! Massor av hjärtan!!!
Tänk att pasta kunde göra min dag liksom!?

Ikväll har vi avnjutit den pullade porken ;-) Jag vet, det är ett konstigt namn. Men man kan ju inte gärna säga "dragen gris"!!!

Jag gjorde caleslaw till! Såååå sjukt gott!!!

Just precis nu sitter jag och lägger barnen.
Casper har en kompis här som sover över. Det har fnittrats och skrattats som bara den hela kvällen! Så otroligt härligt att höra dom :-D

Nu somnade dom ganska ovaggade kan jag lova ;-)
Cilia också för den delen.

Ciara somnade på soffan för några timmar sen :-)

Måste visa er mitt fina lilla krypin på jobbet!
På tisdag och onsdag sitter jag där igen :-D
Jag har till och med köpt en blomma :-D Det ni! Vi får väl se hur länge den överlever ;-)

Nej, nu tycker jag dom andas så tungt här så dom har nog somnat allihop.
Vi sitter alltid med barnen tills dom har somnat.

I morgon ska vi på badkalas.
Cilia har varit såååå pirrig hela dagen :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar