Translate

söndag 10 augusti 2014

Hoppsan!

När jag och barnen var på väg hem igår kväll fick vi sällskap ända in på gården!

När jag började blinka att jag skulle svänga av in till vår väg såg jag blåljus i backspegel! "Oj, en ambulans!" Tänkte jag och svängde in. Bara det att blåljusen följde efter... "Men har det hänt nått här?" Tänkte jag och parkerade... Bara det att det var ingen ambulans, det var polisen!
"Hej! Vi utför nykterhets och körkorts koll."
"Ööö... Jaha! Hej, ja visst..." Sa jag som nån annan idiot. 
Fick blåsa och dom kollade körkortet. 
Allt var ju så klart grönt så dom tackade och jag önskade en fortsatt trevlig kväll och gick in.

Första gången jag jag får blåsa sen jag fick körkort och jag får göra det hemma på gården :-D haha!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar