Translate

torsdag 21 augusti 2014

Testar nytt

Typiskt, men som vanligt tar typ allt slut samtidigt!

Den här gången har jag testat både en ny mascara, rengöring och ansiktskräm. 

Mascaran blev denna
IDUN en mineralserie med diverse produkter.
Testade den idag för första gången och den var riktigt bra, inget kladd eller "fnös" som lossnar under dagen!

Rengöring och kräm blev följande
Båda från Eucerin. 3 i 1 är helt i min smak! Så få steg som möjligt, det gillar vi. 

Ansiktskrämen innehåller inga konstigheter. Jag får jätte lätt typ talgplitor eller vad man ska kalla det! Pch så är jag så torr så jag kan dra av fjäll på kinderna typ!
Personalen rekommenderade denna. Den innehåller bara fukt! Inga andra konstigheter som täpper igen!

Allt är inköpt på apoteket. Ska bli roligt att se om det funkar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar