Translate

torsdag 25 september 2014

Hoppsan

Man skulle nästan kunna tro att vi gått i ide eller något liknande. Men icke! Det har vi inte! Vi har bland annat haft besök av älskade familjen Vainio-Cassberg, varit på höstmarknad, missat föräldramöte på dagis (det borde vara obligatoriskt med påminnelselapp på dörren på dagis! Ja för alla förvirrade - på gränsen till schizofrena - föräldrar som oss!!!) *suck* jaja. Jag sa i alla fall till idag att det vore väldigt bra om dom kunde sätta upp en lapp på dörren, som en påminnelse, när något annat än det "vanliga" inträffar! 

I morgon ska jag och fjällvandra, på lördag ska jag besöka Hälsomässan i Rättvik och på söndag visning :-D
Mycket att se fram emot! Jätte skoj!!!

Om några veckor åker jag, mamma, Lisa och Emma till Selma Lagerlöf SPA en helg! Jag tackar mina innerligt älskade systrar för Hot Stone massagen jag fick av dom i present!!! Den ser jag verkligen fram emot!!!

Mys på i höstrusket där ute nu för det gör vi :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar