Translate

onsdag 3 september 2014

Skönt att vara igång igen!

Jag fullkomligt älskar att meditationen är igång igen!!!

Jag har verkligen längtat!!!

Idag hade vi andra träffen, såååå häftigt!!!
Vi besökte andevärlden och jag fick bekräftat att jag är på rätt väg med mitt lilla projekt ;-)
Vad det ska bli får ni se när det är klart ;-)
Och det kan ta ett tag om dagarna fortsätter se ut som denna! Åkte hemifrån vid 7 och kom hem vid 21.30!

Nu har jag packar upp en visningsbeställning, packat om visningsväskan för morgondagens visning, uppdaterat doftprovslådan och förberett kataloger mm :-D

Nu ligger jag i sängen och har en känsla av att jag kommer somna gaaaanska ovaggat, om sisådär 1 minut typ...

Bjöd förresten på cheesecake idag på jobbet :-D Det var mycket uppskattat :-D

Nej, nu säger jag Kram och Gnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar