Translate

lördag 6 september 2014

En hektisk och oförglömlig lördag

Eller ja hektisk och hektisk... LÅÅÅNG i alla fall! Så lång att jag trodde det gått två dagar!!!

Började med att klockan ringde 5.30 i morse. Dags att kliva upp och bege oss till Myckelberget för fotografering!
Vi packade ner frukost och åkte.
Tände brasan när vi kom fram och åt lite. Sen var det dags för Magnus att fota två otroligt vackra skogsvarelser ;-)
Det gick superbra och nu har han lite mer än 1000 bilder att gå igenom ;-)

När vi var klara med allt åkte vi hemåt. Om på Dalaridå och köpte badmössor till kvällens aktivitet ;-)
Hem, grejja, äta sen hade två av Caspers kompisar kalas på badet så det blev en tur dit, hem sätta på MIG baddräkten... en 50-tals baddräkt med värsta struttuttarna :-D

Invänta mina kompanjoner, bege oss till skogs...

Där väntade ett vattenfall...
Och ett 10-tal fotografer, på oss!

Det blev en otroligt rolig kväll som jag sparar djupt i mitt hjärta och ALDRIG kommer att glömma!!!

Tänk vad man växer med utmaningar!
Säger bara Ice bucket challange släng dig i väggen! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar