Translate

söndag 28 juli 2013

Ciara 6-år

Vid åtta i morse gick jag och Casper ner och fixade frukost på säng till födelsedagsbarnet och resten av familjen :-)
Det var en lite nervös tjej som spänt öppnade sina paket :-) (Hon vägrar ju säga vad hon önskar sig för -då vet jag vad jag får...)
En massa fina saker och den absoluta favoriten var inlinesen som blev en total fullträff!

Från 0900 i morse till 2100 har dom suttit på!
Helt otroligt!
För er som inte vet det går det alldeles utmärkt att äta, fika, gå på toa, blåsa ut tårtljusen ja "you name it" med inlines på!
Det kommer inte finnas ett enda kort på henne UTAN inlinesen på från denna dag ;-)

Hon var lite orolig igår "Mamma jag kommer inte få NÅGRA presenter!"
Frågade varför hon inte trodde det...
"Men inga av mina kompisar kommer ju"
Gofian... Vi ska ha ett kalas längre fram, det är lite svårt när man fyller då här på sommaren med alla semestrar :-)

Satt och flätade familjens prinsessa, Cilia, ikväll.
Så fick jag ett sms från en av Ciaras kompisars mamma att dom inte skulle hinna komma förbi så jag sa det... Cilia börjar snyfta och lyckas få fram "Men... Hennes... födelsedag...då...???"
Frågade om hon inte trodde att Ciara haft en bra födelsedag i alla fall?
"Men!? Nu börjar jag ju gråta! Jag bara gråter mamma men jag vet inte varför!?"

Tror minsann vi har en liten prinsessa som brås på sin mor ;-)

Enligt Ciara så har det i alla fall varit en JÄTTE bra födelsedag och det är ju huvudsaken :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar