Translate

måndag 1 juli 2013

Känslan

Den där känslan när allt bara känns så rätt.
När man börjar förstå och inse att allt verkligen har en mening.

Jag har träffat så helt otroligt underbara människor denna helg som jag aldrig hade mött annars.
Livet har så mycket att ge oss, vi måste bara låta det få möjligheten att göra det!
Den här helgen har gett mig sååå otroligt mycket att jag aldrig skulle kunna förklara det!

Något som jag alltid trott på, blev nu extra "bekräftat"...

Tillit...
Tillit, Tillit, Tillit... Allt du behöver kommer till dig tids nog, när du är redo för det du vill! Vi måste ha tillit till att det faktiskt är så...
Alla gånger man har tänkt, men HUR kunde jag möte den där personen just nu som sa just dom sakerna jag behövde höra just nu!?
Eller den där boken jag letat efter så länge, hur kunde den helt plötsligt bara dyka upp där framför mig!?
Dom där pengarna som så väl behövdes, plötsligt fanns dom där!?
Tillit mina kära läsare... Tillit...

Eller som min kära far skulle ha sagt... "Hä årn säg" ;-)

När mitt diplom kommer ska ni få se...


2 kommentarer:

  1. Vad spännande!! :)

    SvaraRadera
  2. Låter som en riktigt bra helg, med riktigt många bra insikter. Underbart!
    Kram

    SvaraRadera