Translate

måndag 1 juli 2013

Träning av olika slag

Idag åkte Texas och Hampus hem.
Det har varit så himla mysigt att ha dom här, även om jag kanske inte varit hemma allt för mycket...
Men vi hinner inte sakna dom så länge, snart så kommer dom tillbaka igen :-)

Har tränat på mina nya färdigheter lite ;-)
Igår kväll testade jag på Ciara.
Natten mellan lördag och söndag hostade hon HELA natten!
Inget hjälpte!
Tillslut hostade hon tills hon spydde.
I hela sängen... Vid halv fem på morgonen typ... Det var bara att riva ur alla sängkläder och täcken och in med dom i tvättmaskinen. Själv fick hon hoppa in i duschen.
Efter det somnade hon faktiskt, och jag med i några timmar.
Skulle ju upp och iväg!

I alla fall, igår kväll satt jag med henne hela kvällen... hon hostade inte en enda gång på hela natten!

Idag fick jag testa lite på Vivi på jobbet :-D
Det är så himla häftigt!

Casper har oxå tränat!
Backflippen sitter perfekt!

I timtal har dom tränat och tränat och tränat!
Att dom inte tröttnat på allt detta hoppande!!!

"Mamma! Jag har satt 40 stycken på raken och landat på fötterna!!!"
Ööööö.... okej..... Jag skulle knäcka varenda kota om jag ens försökte...

Håller mig till min egen "träning" istället ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar