Translate

tisdag 28 januari 2014

Dagens kort

Har varit på avslutning idag. Kursen i medial utveckling som jag började på i höstas.
Jag har gjort en väldig resa då jag, när jag började, var helt "nollställd" och det här var helt nytt för mig.

När jag kom hem kände jag att jag ville dra ett Änglaorakelkort för dagen och det blev detta :-)
"Varsamhet"
Det stämde otroligt bra för hur min dag sett ut.
Speciellt den delen om att jag skulle dra mig undan dispyter ;-)
Man måste ju välja sina strider...

Egentligen så hann jag aldrig dra något kort för det här ramlade ur när jag blandade, så då var det så klart det dom ville att jag skulle ha :-)

Man kan antingen dra ett kort på morgonen för att se hur dagen kommer att bli, eller så kan man dra ett på kvällen och se om det stämmer med hur dagen varit :-)

Tackar för den här dagen, får se vad morgondagen har att bjuda på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar