Translate

fredag 17 januari 2014

Det gick!

Jag hade för länge sen gett upp hoppet om att kunna göra någon som helst förändring i möblemanget i tv-rummet.

Möbler på alla väggar runt hela rummet.
Dessutom en gungstol som jag älskar men som Magnus bara tyckt varit i vägen ;-)

I ren skräck för att han skulle slänga ut den satt jag en kväll och kom på att man skulle ju kunna ställa dom två skåpen vi har, på istället för bredvid varandra!

Sagt och gjort!



Nu har gungstolen tifrö bredvid "mitt" hörn i soffan ;-)

Fixade i ordning två lyktor oxå!
Två utbrunna glasljus som jag satte tejp med spetsmönster på!
Perfekt!

När jag kom upp för att natta gofisarna hade Casper städat på barnens rum!
Vilken duktig kille vi har :-D!

Dom andra två tjafsar mest, om allt och inget ;-)

Ja och så lär Cilia oss teckenspråk! Alltså på riktigt!

Önskar er alla en riktigt bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar