Translate

måndag 20 januari 2014

Spännande

I morgon och på onsdag ska jag lära upp mig i mina nya arbetsuppgifter!

Riktigt roligt, utmanande och spännande.

Ja, i år har jag jobbat i växeln i 13 år!!!!! Hallå!!!
13 år!!! Hur gick det till?

Undra hur många gånger jag sagt "Välkommen till Malung-Sälens kommun" under dom 13 åren?!?

Det ska bli jätte roligt att få göra lite annat!
Ser verkligen fram emot det!

Jag kommer att jobba kvar i växeln också, blir inte riktigt 50/50, men nästan, ett tag framöver :-D

En bild också...
Får bli på en provdukning :-)


Ni får ha översikt med kartonger mm i bakgrunden ;-) Vid provdukning på köksbordet ingår det liksom ;-)

Nu ska jag bädda ner mig, så jag är "pigg" i morgon bitti... hur pigg nu jag kan vara på morgonen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar