Translate

lördag 21 juni 2014

Midsommar

Nu är snart midsommarhelgen över. Vi har, för tredje gången sen Casper föddes, spenderat den hemma. 
En mysig helg hos svärmor med Magnus bror och hans familj. 

På Midsommarafton åkte vi till gammelgården. Jag vill mer och mer ha en malungsdräkt! Det är så fint!!!
En riktigt traditionell midsommarafton med spelmanslaget, resning av midsommarstången och dans kring den!
Sång av Brusbritta och Lustigsper (Meta Roos och Janne Åström) och mycket folk!

Innan vi åkte hem var vi om på kyrkogården. 

Vi sov över i lill stugan hos Christina, helt perkekt! Mario fick vara med han också :-)

Men... Min mage alltså. Den gillar verkligen inte att jag lagt om min kost!
Redan igår kväll började jag känna av den, sen har det gått på. Hela natten och hela dagen. 
Ett halvt glas vin blev det för min del. Jag kan inte ens skylla på att jag varit bakis idag... Men legat det har jag gjort, sovit till och från hela dagen...

Håller tummarna att jag får sova hela natten och att det ger med sig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar