Translate

söndag 1 juni 2014

Fullt ös!

Barnens kusiner, Freja och Mathilda är här och hälsar på över helgen :-D

Lek och bus från morgon till kväll!
Precis som det ska vara :-)

Idag har dom byggt flygplan

Sågat och hamrat och spikat :-D
Gissa om dom var lyckliga!!! Och duktiga! Som dom byggde och grejade!

Idag har vi även hunnit med en tur till Myckelberget :-) Alltså jag mår så sjukt bra där! Det är nåt speciellt!
Vi började så klart med att hämta vatten i källan :-)

Casper läste och Cilia myste :-)


Vi tog en promenad :-)

Kikade på fåren, eller det var snarare dom som kikade på oss tror jag ;-)

Kunde inte låta bli att tänka på filmen Epic när jag gick där i skogen...

Ja så har våran dag sett ut :-)

Igår cyklade jag till jobbet, riktigt bra gjort av mig om jag får säga det själv ;-)
Cyklade upp till Kristina när jag slutade och sen en tur med barnen på kvällen :-)

Idag när Magnus la barnen tog jag och Jenny en liten promenad... Det är ju såååå fint nu! Grönt överallt! Grönt är en läkande och helande färg så jag förstår att många mår bra den här årstiden!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar