Translate

onsdag 4 juni 2014

Varm i hjärtat!

Ikväll var vi varit på Cilias sommarfest!

Alltså jag blir lika imponerad varje gång!
Att dom törs!!!

Stå där på scenen och sjunga, och då menar jag verkligen sjunga! Inte viska eller mima eller inget alls som jag själv gjorde!

Imponerad över alla sånger dom har lärt sig!

Cilia var dock helt klar med sin fortsatta sångkarriär!
"Jag ska ALDRIG mer stå på en scen! Det är ju sååååå pirrigt!!!"
Frågade henne om det inte kändes bättre nu efteråt då men nej.
Men känner du dig inte modig, att du vågade och gjorde det?! Nja... Det var ett tveksamt svar jag fick ;-)

Hon har redan bestämt vad hon ska göra när hon blir stor. Hon ska jobba i Kina. Hon ska köra en rosa bil och hjälpa alla som behöver hjälp eller är sjuka. 
Har dom rosa ambulanser i Kina tro ;-)

Sen ska hon ha mååånga barn!
Casper ska inte ha några barn "Dom e ju så dryga!" Jasså... Säger du det ;-)
Ciara avslutade med att göra klart för alla att man faktiskt inte kan veta hur många eller ens OM man får barn!

Årets "present" till fröknarna blev att vi köpte gåvopaket i UNICEFs gåvoshop. Det kändes bra att göra så. Våra barn har det så himla bra och jag kände att vi kunde ju bidra i alla fall lite till dom barn som inte har det så bra.
Vi köpte "startpaketet till nyblivna mammor", 2x110 förpackningar vätskerrsättning, vaccinationspaket med 30 doser poliovaccin och 30 doser mässlingsvaccin och ett bokpaket som hjälper barn komma över trauman bl.a.

Det är kanske inte mycket i det stora hela, men vi har i alla fall gjort något, många bäckar små vet ni :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar